Skip to main content

Nya kundperspektiv till din verksamhet

Fatta rätt beslut baserade på tillförlitlig kunddata. Kundperspektivet ger dig fördjupade insikter om din verksamhet och möjlighet att utveckla affären utifrån kundens behov. Med rätt data kan du prioritera och använda dina resurser optimalt.

Läs mer
Läs mer
Kunder & referenser

Hör vad våra kunder har att säga

Det är väldigt enkelt att ta fram och arbeta i rapporterna, lätt att analysera och lätt att fatta beslut på.

Ola AnderssonAffärschef, COOP X:-tra

Att ha de här handlingsplanerna som vi får utifrån undersökningen ger en jättebra stomme i vårt arbetssätt.

Robert StenbergICA Maxi, Gnista

Du måste ha en coach som kan hjälpa dig.

Emma MattsonChef Analys & Business Control, Svedea
1

Utvärdera din kundnöjdhet

Använd vår Customer Asset Management-modell för att se vart du befinner dig när det kommer kund- och medarbetarnöjdhet.
2

Prata med en rådgivare

Boka in ett kostnadsfritt strategisamtal med en senior kundnöjdhetsrådgivare och få konkreta förslag på nästa steg mot nöjdare kunder.
3

Optimera din kundnöjdhet

Sitt tillbaka och ta det lugnt. få tillgång till vetenskapliga metoder som ger dig insikterna du behöver för att skapa större kundnöjalitet.
Du har insett värdet av att mäta kundupplevelsen i form av en KPI, till exempel genom NPS, för att kunna jämföra mot konkurrenter och branschens riktmärken.
Du vill arbeta kundorienterat och har satt upp ett CX-program, där du utöver att se kundens betyg vill förstå och kategorisera orsaken till svaren.
Du har förstått vikten av kvalitet i kundanalysen för att kunna fatta rätt beslut och fokuserar, genom matematiska metoder, på att skapa förståelse för orsak och verkan i dina kundmätningar.
Du arbetar systematiskt och kontinuerligt med kundupplevelsen, och arbetar utifrån skräddarsydda kundanalyser baserade på avancerade analysmodeller.
Du arbetar kundfokuserat över hela organisationen, där företagsledningen förstår värdet av kundupplevelsen och dess koppling till finansiell framgång.