Om CFI Group
Ditt resultat:
Mellan
– Stor potential för att ta ytterligare steg i att bli än mer kunddrivna och möjliggöra tillväxt
Här befinner ni er just nu:
Vilket är nästa steg för dig?
Snyggt jobbat! Ni har kommit en god väg med kunddriven affärsutveckling!
Du visste väl att detta är den bästa strategin för tillväxt, motiverade medarbetare och att slå er konkurrens! Det gäller att vara långsiktigt i förbättringsarbetet!
Gissningsvis representerar du en organisation som gör mycket själva inom ramen att förstå er kunder, men samtidigt finns det en gräns för vad ni kan åstadkomma själva.
Ni kanske vill fortsätta att utvecklas som organisation, men har fastnat? CFIs mål är alltid att spara er tid, bistå med vår expertis och komplettera dig och ditt team så att ni kan ta nästa kliv.
Är du intresserad av att höra mer? Om ja, boka gärna ett möte med oss.
Vill också tipsa dig om att läsa Claes Fornells senaste bok The Reign of the Customer.
Lär dig mer och inspireras i CFI Academy
I vår växande kunskapsbank hittar du artiklar och resurser som hjälper dig att jobba kunddrivet.
Se Claes Fornell förklara…
Claes Fornell förklarar sin modelleringsteknik som kopplar kundnöjdhet till förväntningar, kvalitetsutvärderingar och värde.
Boka ett strategisamtal med våra rådgivare
Boka ett kostnadsfritt 30 min strategisamtal där vi går igenom ditt nuläge och potential och vägar framåt för att nå dina mål.
Förbättrad kundnöjdhet med kunddrivna strategier
Generellt i världen ser man att kundnöjdheten minskat de senaste 10 åren, en trend som även kan skönjas i Sverige. Att ha kunddrivna strategier på plats möjliggör att bryta den trenden. Något vi även har sett hos de kunder vi arbetar med.
Vi drivs av att se utvecklingen hos våra kunder och hur deras kunddrivna strategier gör skillnad för kundupplevelsen. Oavsett mellan vilka nivåer förflyttningen sker.
Är du redo att öka kundnöjdheten och era intäkter? Är du redo att ta nästa steg?