CUSTOMER ASSET MANAGEMENT
Customer Asset Management synliggör sambandet mellan kundernas upplevelser och ett bolags värdeskapande processer. Genom att hantera dina kunder som en finansiell tillgång kan ditt företag…
CUSTOMER EXPERIENCE
Hur kunderna upplever kontakten med ett företag är avgörande för hur de sedan kommer att agera – kommer de handla igen, är de villiga att…
CHANGE MANAGEMENT
Att gå från insikt till åtgärd är inte alltid lätt. Det är i den här fasen som till och med de bästa av strategier kan…
FINANCIAL LINKAGE
Vilken inverkan har kundens upplevelse på ditt företag? Utan att veta svaret på den frågan är det svårt att veta vad man ska göra för…
FASTIGHETSBAROMETERN
Fastighetsbarometern är CFI Group och Fastighetsägarna Sveriges årliga analys av svenska hyresgästers uppfattning om sin hyresvärd. Studien ger svar på hur hyresgästen upplever lokalerna och…
ÖVRIGA UPPDRAG
Under de 30 år som CFI Group varit verksam har vi hunnit samla på oss en hel del erfarenhet vad gäller Customer Asset Management. Inom…